Puţine afaceri mai funcţionează astăzi fără susţinerea forţei magice ce vine din online.
Chiar şi activităţile cu reputaţie solidă şi cu o clientelă stabilă pot suferi eroziuni puternice şi, în câţiva ani, se trezesc împinse pe calea pierzării de suflul nou al concurenţei.
Cine contrazice astăzi afirmaţia că internetul afirmă şi confirmă tot ce există, fie a fost neglijat în copilărie şi cere, astfel, atenţie, fie a trăit în munţi.
Să luăm un exemplu: saiturile cabinetelor româneşti de avocatură. Dintr-o simplă privire îţi dai seama că, într-o uluitoare proporţie, sunt complet lipsite de gust, manieriste, pline de clişee[1] şi, cel mai grav, lipsite de un mesaj concret. Designul execrabil, usabilitatea jalnică şi impresia generală de out-of-date te face să te întrebi dacă nu cumva existenţa lor aduce cabinetelor mai degrabă deservicii, decât servicii.
Care ar fi opusul acestei jalnice situaţii?
Iată care: un sait echipat cu ultimul răcnet de tehnologie web, ce integrează impecabil paradigmele desktop-mobile, cu un design care te prinde, dar care exprimă etosul cabinetului, înzestrat cu o strategie coerentă de promovare, o retorică actuală şi percutantă, ce răspunde la întrebările esenţiale ale clientului.
Ai un cabinet de avocatură şi vrei un sait first class? Ia legătura cu noi, să-ţi povestim mai multe.
[1] Imagini cu ciocănelul de judecător, caricaturi ale Zeiţei dreptăţii, argou juridic irelevant, retorică pedantă ori de ziar de secol XIX, tomuri juridice legate în piele (pe care s-a scris „LAW”, uneori cu ajutorul Photoshop-ului), imagini din birouri cu tot felul de detalii haioase care distrag atenţia, avocaţi în costume de lucioase de seară ori fotografiaţi în ipostaze complet nepotrivite etc.
Poți adăuga un comentariu folosind și acest formular